Uspeh naših polaznika je naša najveća reklama

Uspeh naših polaznika je naša najveća reklama

,,Božidarac’’ nosi nasleđe duže od pola veka. Osnovana još 1953. godine, naša ustanova, prvobitno poznata je kao „Dom kulture Božidar Adžija“, a zatim kao „Narodni univerzitet Božidar Adžija“, je tek skorije promena naziv u „Centar za obrazovanje i kulturu Božidarac 1947“. U korak sa ekonomskim procvatom, rasli su i ugled i mreža ispostava nacionalnog radničkog univerziteta širom države. Univerzitet su, međutim, čekala teška vremena jer je na osetan pad potražnje tokom dvehiljaditih bio primoran da odgovori povlačenjem iz svih gradova u zemlji koje je tradicionalno opsluživao, što je rezultiralo njegovim gašenjem. Nova ustanova „Centar za obrazovanje i kulturu Božidarac 1947“ pokrenut je 2014. godine na osnovama nekadašnjeg „Univerziteta Božidara Adžije“, ali okoštala praksa je nasleđena. 
Novi menadžment stupio je na dužnost septembra 2016. godine i drago mi je što mogu da potvrdim da smo u prvoj polovni ove godine znatno napredovali i dostigli zapažene rezultate koji će nam obezbediti da postignemo još veće uspehe, ne samo kada je reč o usluzi koju pružamo građanima, našim polaznicima, već i u pogledu doprinosa razvoju kulture na Vračaru. Pored modernizacije želimo sve najbolje iz tradicije da sačuvamo i da iz nje učimo. Previše se na ovim prostorima rušilo i gradilo ispočetka. Vreme je da nadograđujemo ono što imamo ali za to su nam potrebne zdrave osnove na kojima uvek moramo da radimo i da ih čuvamo. 
Vizija Srbije i njeni planovi da postane poslovna i turistička destinacija podstaknuti su njenim pogodnim geografskim položajem, bogatom istorijom, prirodnim lepotama i izraženom tradicijom gostoprimstva, u kojoj mi želimo da osnažimo pojedince sa novim znanjima i veštinama kako bi bili deo tog napretka. Uvereni smo da bi neformalno obrazovanje, pored novih znanja i veština, polaznicima trebalo da ponudi i izbor i fleksibilnost. Zato sam srećan što mogu da kažem da smo nedavno proširili naše kurseve ugostiteljsko-hotelijerske struke, čime smo polaznicima omogućili lakše snalaženje na kruzeru, osnove Front Office-a u hotelu, wellness-u i mnoge druge programe u segmentu nege i lepote čiji i teorijski i praktičan deo organizujemo u našoj ustanovi. 
Na blogu „Moj Božidarac“, u središte pažnje stavljamo svoje nekadašnje polaznike kurseva u ,,Božidarcu’’, koji su svojim upornim radom uspeli u pokretanju svojih salona ili uspešno pronašli novo zaposlenje. Takođe ćete imati prilike da čujete od predavača nove tehnike i metode u raznim segmetnima ovih zanata i kako su one našle primenu u kursevima koje stalno unapređujemo u skladu sa potrebama tržišta.
Moje završne reči su upućene pre svega budućim potencijalnim polaznicima ali i bivšim – da je stalno investiranje u znanje ključ održavanja konkurentnosti i zadovoljstva vaših budućih klijenata, što mi svakako pokušavamo da zadržimo i unapredimo. Naš uspeh ne bi bio moguć bez njih koji su završili neku od obuka ili seminara u „Božidarcu“. Uspeh naših polaznika je naša najveća reklama. U ime svih zaposlenih u „Božidarcu“, zahvaljujem vam se što učite sa nama i nadamo se da ćete na ovom blogu imati pregršt saveta i iskustva da saznate, a kasnije i da primenite.

Top